uil en pauw op bezoek bij het paard van de Sint
Vrijdag 28/11 gingen wij op bezoek naar de manege bij juf Griet. Daar was het mooie witte paard van Sinterklaas op bezoek en ook Stalpiet liet er een cadeautje voor ons achter. Wij mochten zelfs een kleine ritje maken op het paard. Wat hebben wij genoten! Dankjewel juf Griet voor deze mooie belevenis!
